Hells Badrum

Märkt att ni saknat mig.. Och jag har saknat er.
Gårdagen behöver vi inte gå in på för nära ;) Roligt var det! Och en smula pinsamt imorse när vi slog upp ögonen följt av ett asgarv.
Jag My och Mary.. Finner inga ord men vi kan göra det omöjliga möjligt.
Var ju i Göteborg en vecka. Gjorde Liseberg, avenyn, spåris, hunting, speeddate på Diamond.
Jobbet fick jag, flyttar ner 1 oktober :) Bye Gefle!
Någon som är intresserad att hyra min lägenhet? Give me hint!
Jävligt omotiverad att skriva något mer. Dagen har vart jobbig nog.
Fest hos mig på lördag! Ni är alla välkomna.
Puss
Feel the ironic

Kommentarer
Postat av: Maria

Höhöööö ;D



Men du, mat och sovklocka var det va? få se nu kl är 01:54... Call me ;D

2009-09-11 @ 01:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0