Jag lessnade efter hälften

Namn jag kallas för:
Emelie 
Memlan
Lelle

Hårfärger du haft 

1. Svart
2. Brun 
3. Rosa
4. Lila

tre internetalias jag haft
1. Pirrro
2. Emelej
3. Whipped


Färger du gillar 
1. Blå
2. Vitt 
3. Lila


saker jag gillar hos mig själv
1. Flum
2. Virrig
3. Glad för inget
4. Inga konstigheter

saker jag inte gillar hos mig själv
1. Virrig
2. Oekonomisk
3. Dålig självdiciplin

Tre saker jag gör varje dag
1. Fnissar åt mina dåliga skämt
2. Röker
3. Vaken mesta dels av dygnet

favoritband/artister
1. Machine head
2. Iron Maiden
3. Pantera

tre sanningar
1. Tänk inte så mycket!!
2. Go fucking mental
3. Whatever floats your boat!

tre saker hos killar som tänder mig
Nageltrång

favorithobbies

Plocka och äta svamp, röka, java, stampa vindruvor, svära, älska

tre saker jag gärna vill göra i framtiden
Bli rik
Resa till Avesta
Resa hem

karriärer jag övervägt
Prostitution, Läkare, Brandman

tre platser jag vill resa till
Paris
Horndal
Kuba

barnnamn jag gillar

Tycker inte om barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0