PRONTO!

Undrar vad det ska hända för skit idag då?
På jobbet nu, inte druckit överdrivet mycket kaffe för ovanlighetens skull.
Har ju inte varit så jävla fit idag heller, vaknade vid nio med en satana huvudvärk, måste vara något som jag ätit igår...
I onsdags åkte jag och My till Falun, jävligt roligt var det! Alex Moreno spelade på Etage så vi hamnade där. 
Skruvade av tre vägskyltar, åkte linbana och lite allsång och en efterfest senare drack vi upp groggvirket och somnade sött i soffan :)
På torsdagen bar det va hem till Gävle, tänkte vi skulle slappa framför en kass film men alla vägar leder ju till dunken sägs de ;) Dumt att chansa liksom... Så vi drog hem till My och satte igång. Jag stod för drinksen, 70/30 groggar.. Ondska!
Interpool och biljard följdes av Heartan! 
Idag har jag och Maria bara legat å fjåsat i soffan, jag somnade flera ggr. GANSKA trött, bra straff! 
Mmm, en av tre nattskift snart gjorda.
Kaffe och en liten holk på detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0