Självgod

Nu är det snart sovdax för en annan. Ska tryna utav helvete! Det var iNGET som störde min sömn btw! Kanske vaktmästaren läser min blogg?

DAGENS VILL HA: Morfin
DAGENS KLÄDSEL: Baggy 
DAGENS FRISYR: Trassel
DAGENS LÅT: The trashmen-Surfin´Bird
DAGENS PLANER: Sova, vakna, äta, flumma, jobba,
DAGENS SAKNAD: Marys bok
DAGENS DUMMASTE: Att jag tog Marys bok
DAGENS MISSLYCKANDE: Spillde kaffe på en vit duk
DAGENS DROG: Cigg, kaffe, kola och cola
DAGENS KÖP: Nothing
DAGENS GODIS: Polly och Bilar som My tröck i mig
DAGENS HUMÖR: WEEE :D
DAGENS CITAT: "Emsan, du är ju typ som Gud fast snäppet brunare"
DAGENS ROLIGASTE: My och Mary

Imorn kommer min älskade syster hem!! Får inte träffa henne förns på måndag ;( 
Då ska vi dra me kidsen å bada! :D
 

Kommentarer
Postat av: Maria Sjöblom

Jäkla tur säger jag att du hade den!! jag trodde jag förlagt den på bussen el liknande =)



2009-06-28 @ 14:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0