Jådeladelidihoo!!!

The kreuger is back!!!!!
FYRA DAGAR UTAN INTERNET!
Jag kænner mig pånytt fødd!!
Idag flyttade jag till den andra lægenheten som jag nu ska bo i dom sista tre veckorna. Lægenhet var væl att ta i, kællarvång kanske man kan kalla det.
Hyggligt å låna ut kællaren på ens hus? Mmm, inte før en annan skulle gjort det men.
Knæpper lite kort så ska ja lægga ut dom hær..
Jobbar natt nu, helt sjælv! Gårdagen gick væl bra.. Kan diskuteras :P
Tillægger att jag kommer vara fit som en ræka nær jag kommer hem, 35minuter till jobbet i ENDAST uppførsbackar, næstan.. Bor ju liksom på ett berg så... Lånade en cykel dom førsta dagarna men jag + cykel kan sluta hursomhelst. Dærfør undviker jag den efter en olyck som kunde skett igår!
Har bryggt mig en kanna kaffe som jag ska trycka ner i lungan.
Hasta la vista bitches!


Kommentarer
Postat av: Maria

va fan nu lär man ju träöna hårdare alltså om man ska vara någotlunda lika fit som du kommer va alltså :P

2009-07-20 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0