I've got seriuos issues!!

Vannmannen
Gode dager:
21.
Krevende dager: 20. 23. 26.
Det blir viktig å tenke igjennom hva du vil gjøre i fremtiden. Om du ikke har klare planer, bør du jobbe med det nå. Nøkkelen til fremtiden ligger i fortiden. Så ta det i betraktning. Solen går inn i ditt astrologiske hus for kjærlighet og parforhold. Det gir deg ekstra vitalitet i lidenskap og romantikk.

Då ære my lucky day today! Undrar vad som ær planerat før mig.
Inbillat mig att jag har svininfluensa, googlat symptom och nu har jag både det ena och det andra sjælvdiagnosisterat, good for me Emelee.
Alla hær vill øversætta mitt namn till norska, på min namnskylt står det Emilie Johansen.
Så hædanefter heter jag så, før om man sæger Emelie så vet ingen vem det ær. Lustigt :)
Har nyss fått en røyk pause, 24 timmars vak hær.
Plus att det ær bara vi på Teamet som kan respiratorn, hostemaskinen och allt dærtill. Inte ens skøterskorna kan det.
Så om någonting hænder så ligger det i mina hænder att løsa det. Kjempeansvare!!
Tryckt ner en kanna kaffe med dem andra nyss.
Appropå ingenting så såg jag en fiskaffær vid hamnen "Snorre AS" sækert god firre dær.
Nu vill jag att denna vecka ska susa førbi så jag kan få børja på hemtjænsten inne i Måløy!
Chefen dær kom førbi mig hærmodagen med mitt schema och massa nummer till folk jag skulle jobba med som jag kunde samåka med, hur hyggligt ær inte det då?
Igår nær jag och Gun stod ute och røkte hemma kom Knut (han som æger huset jag bor i) och jag haffade hann dirr och med gråten i halsen frågade varfør jag inte fick igång internet.
Han klia sig i huve nær han såg att jag hade en Mac.. Då tænkte jag mig sjælv ligga i sængen helt apatisk utan facebook i flera veckor!!! SUFFER!
Till slut fixade han det. Jag fløg upp i hans armar och tackade høgre makter!!
Åter till nåt helt annat...
Mary Seaflower har nåt stort på G! Och de gillar vi... Det tænker jag också ha nær jag komer hem, eftersom det strular sig lite på jobbet hemma så ær det stor chans att jag också flyttar.
Bæst før allas parter... Har erbjudit mamma och pappa att jag kan bo dær tills jag hittar något som faller mig i smaken :D
Har ju också blivit erbjuden av søstra mi att bo hos dem. Så nog ordnar sig det allt før frøken Johansson tills slut också :)
Skulle hemskt gærna vilja hyra ett hus.. Så om ni har førslag så mottages dom tacksamt!
Tænk att jag blir aldrig långvarig någonstans!
Jag och Anders var tsm 4-5 år, bodde ihop, jag fick en katt av honom i julklapp efter ett evigt tjat, sen tog det slut, jag emigrera till mamma och pappa med katten.
Jag flyttade till en lægenhet med katten, den fick klaustrofobi och hoppa från 2a våningen, då fick mamma och pappa ta henne.
Dær bodde jag i 4 månader, sen flytta jag en trappa upp och dær bodde jag i 11 månader, sen styrde jag mot min nuvarande lya och dær har jag bott i 9 månader nu. I love it! Men staden ær væl ingen hit direkt.
Herrejøssøs vilket dravvel de hær vart då! Men då blir nog Maria glad så hon har något att læsa om i hennes studiepauser!
Ont i huvet har jag å, svinflunsan vare ja...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe goo jäntan =)



Ja BIG plans ;P hehe..

det är festligt då de händer saker tycker jag =) och nu får du komma hem snart!!!



Tattoooooo ^^

2009-07-22 @ 18:55:16
URL: http://mariasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0