Diggilo diggiley fem tequila på mig

Igår efter jobbet var vi ute på äventyr och upptäckte ön. 
Tänkte jag skulle slänga in lite kort men det går för segt för mitt tålamod. Den som känner sig manad kan gå in på min fejja och kolla. 
Helt otroligt vackert! 
Imorn börjar jag jobba helt själv efter en dags uppläring. Hua! Jag hoppas det går bra. Emelie + bil - koll= Succé
Och min husvärd åker på semester så det innebär att jag kan ha jordens jävla rave här! Men eftersom jag är en skötsam och ordentlig människa så ska jag inte ha det, eller så beror det på att jag inte känner en kotte förutom mina arbetskamrater och gamlingarna. 
Framöver vankas det jobb jobb jobb. Och någon dubbel tur (08.00-22-45) Gäller att ha huvudet med. 
Endast mediciner...
Jag är en hemsjuksköterska, utrustad med alla godsaker ni kan tänka er.
Snart kommer dom och ska byta ut mitt kylskåp så jag lär ta och plocka ur det. 
Det var väl allt för mig denna kväll! May the force be with me....

Pöss smek hångel och kel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0