Men ni dippade lite iaf?

Imorse ringde farmor och väckte mig och frågade om vi inte skulle gå på stan och äta donk, aldrig omöjlig så ja. 
Färga och rullade håret på henne.. Vilken umgängeskrets tänker ni va?

Prata med systra mi och hon kommer hem 23 februari! I miss you so! Har inte träffat henne sedan Belsebubs dop i OKTOBER! ;(  Belsebub är Isabelle och jag vet mamma jag ska inte säga så. Can´t help it! Förknippar det bara med varann. 

Empa kom på besök, drack kaffe och prata :)
Sen kom Apan och hämta mig, åkte och handla lite. JAG HAR FINALLY hittat min fløtemysost!! I LOVE IT! trodde inte dom hade det i Sverige men när jag såg det darra det till i läppen och ögonen vart nästan blöta. Så glad vart jag! Över en ost...
Tittade på en dokumentär på 5an, Half men half tree? SICKO! stackars människor. Bisarrt! 
Nästan lika bra som den 26 årige oskulden som skulle få ligga med en avdankad gammal sex terapeut (hoe) Det kallar vi bra tv!
Så har min dag sett ut... Fick lönespecen och jag är förvånad... Its all good!

Händerna på täcket, gud ser allt. 
http://www.youtube.com/watch?v=HlUVujcTbrI 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dippelidopp snopp :D

2009-01-27 @ 00:48:31
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: memlan

kan ske kan ske! :D

2009-01-27 @ 01:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0