Swedish bastards

Igår var vi hos mig, tjejerna och Krister :-P Kan inte ha varit lätt.
Skitroligt har vi alltid som vanligt. Sen vart de ju hartan, Boel halkade och åkte under en bil, tyvärr fick jag inte se detta men det var alldeles utanför så alla hade gråtit av skratt, vi gick till södergrillen och åt i vanlig ordning. Köp medges ej. Are you gay?
Sen gick jag hem och städade lite smått... What a happy ending ;D 
Sen så vaknar man 7 på morgonen och är jättetörstig. Kliver upp och möter ett slagfält i köket. Godnatt...

Nu har man freschat och är påt igen. Ska åka till byn med Krister, sen väntar Tacos, bastu och öl hos Eilay.
Igår hände det en lite olycka i min dusch, helvetes jävla skitfibra va ont det gjorde!!! Rakade benen och som vanligt har jag inte lärt mig hur man gör verkar det som utan snittar upp benet och blöder som en gris! Fick slita loss skinnet från rakhyveln! Knöt två strumpor runt benet för att jag skulle få stopp på blödningen men tro fan att det blöder igenom. Så fyra par strumpor har jag offrat, just nu sitter det bommulspad och tejp där. Ser inte bra ut... Aj aj aj

Bara bita ihop! Skål då Hedlund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0