Hola

Kom till jobbet kl.19
19.05, "jag vill gå och lägga mig nu"... Jag som tänkte att vi skulle kolla på film. Ikke! Så här sitter man nu som en annan idiot :-)
Klockan tickar.. Alla är ute och har kul.. Vad vore väl en bal på slottet...
Det är ju så kul att jobba/agera sällskapsdam i 13 timmar utan sällskap?
What so ever. Imorn får jag komma hem till ze casa, lika kallt fortafarande. Tänkte spendera dagen hos My istället.
Tittar på Körslaget.. Varför? Det värdelösaste jag någonsin sett. Och handbollen... Ska vi inte ens prata om..
Mycke negg idag :) Inget vill gå min väg.

Om man kunde rycka upp sig och supa ner sig!


1 h och 23 minuter senare....
Lite gladare nu.. Spelat lite.. Druckit kaffe.. Tagit kvällsdosen cocilana. Känner mig from som ett lamm
Fick en lånetelefon igår när jag lämnade in min på lagning. SÅÅÅÅ roligt att gamla meddelanden ligger kvar på denna. Litet smakprov; "Håll käften älskling, annars tänker jag aldrig mer stryka dina skjortor" "Min älskade, jag sover hemma inatt, lugnt?" 
AND THEN! DRAMA ;D
Sms skickat till ett annat nummer "Vi kan snart träffas, det är jobbigt att behöva smyga så här"
"Du kan komma nu, kusten är klar" Sist men inte minst var en kärleksförklaring som jag förstod det till "den andra" kvinnan/mannen, som enligt mina beräkningar råkade komma till fel person. Sista smset stod det "Snälla, svara när jag ringer" Jag undrar hur det gick?




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0