Linas Kvällsbok

Så skön så pinsam så menlös så underbart fin!!

Detta inlägg tillägnar jag mina bättre hälft och syster Madde. Hon lär ju få en svepande vind av mina intellektuella funderingar nattetid. 
Imorn kommer Maria darling hem! På torsdag vidgar vi jaktmarkerna till pruppsala. Först blir det lite slipning på frippan och kanske en eller två oviktiga inköp.
Idag kom Anna och Robin hit :) Världens finaste och sötaste unge! Jag är såld!!
Vi gled runt på stan och hade det trevligt.
Nästa gång ska du Klein vara med, men då kommer vi till dig och kollar in nya crib! :-)
Jag vet inte vad jag ska dela med mig mer om... 
Försöker VERKLIGEN FÖRSÖKER ladda upp bilden på mig och DiLeva, men det går inte? Varför.... It´s a sign. From God himself. DiOleva

So far so good! 



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gillar dina funderingar och kommentarer kring livet och vardagen i allmänhet! Tack för att du förgyller mina nätter gumman! Är en fröjd! Saknar dig som f*n!!! Love you sis!

2009-08-25 @ 23:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0