Men på Bali, däer har dom fina blommäer!

Vet inte vad jag lyckats med nu, stor text!? hm

hur får man bort de då?

Fick iaf sluta tidigare idag, tycker om människor som kommer tidigt :) ni ligger på plus. 

Fan vilken lovely morgon tänkte jag, solen skiner och jag traskar till bussen. Så här bra brukar det aldrig gå för mig? 

Nääääää, bussen starta inte. Min vanliga tur.. Så jag bänkade mig, tände en cigg och blev allmänt less på livet. Bussarna går bara en gång i timmen. Efter 10 minuter... Startade den, sneseglarn som körde hade glömt sitt liv hemma eller nåt.

I fredags vart de Parador hos mig, sen mat på McGills, och en barrunda följt av Jurassic. Underbart! Sliten like a rockstar igår, jävla sambucca.

Nu ska jag göra lite kaffe, sätta mig på ballen och vänta på min tvätt tid.. Som jag har glömt tiden på. Dryyyygt......... Lär man ner igen i den fördömda källaren.



Kommentarer
Postat av: Gösta

Är det Empis på förkaka med sina väninnor..hoho

Funderar på vem som är vem bara...

2009-03-22 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0