Yrsla å jag

vi e goda vänner, fastän mycket olika, Yra promenerar jag kör bil!

Söta gnälliga Yra är hos mig, Apan är på arbetsfömedlingen. Hon är hemkommen från Mallis, brun och fin.
Kom hem med 85% Absinth och ett snapsglas åt mig :D 
Igår följde jag med Tess till röntgen, stackarn! Hennes arm såg ut som en fucking fussball!
Sen åkte vi hem hit och drack kaffe å snacka shit ;) treeeevligt!
Hon kom på att jag kunde ha på Vanish på min matta, så vi traska till affären å köpte det.
DET HJÄLPTE! :D fast det lär bli en omgång till, synd att det är så jävla dyrt. Men en fet ryamatta kanske jag inte kan tvätta i maskinen här nere. 
Ikväll ska jag till sandviken å hälsa på syster Linda som fyller år! Tårta, kaffe, jag blir kidnappad och utklädd till Spiderman av Gabriel, check!

Å DE E INGEN VANLIG DAG FÖR DE ÄR ANNAS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA!! Min älskling Anna Karlberg fyller 25 idag ;) gamling... Knip igen så inte bäbben kommer ut idag av allt firande!
PÖSSS!!

Nu ska Yra får hjälpa mig att sortera tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0