Mums med snurre

Slutade 8 imorse, begav mig ut i ovädret och väntade på bussen en halvtimme. Dyngsur av all blöt snö och slask. När bussen väl kom hoppade surläppen på och chaffuören tyckte så synd om mig så jag behövde inte betala! Då tänkte ja att det finns hopp. Glad igen :-) 
Somnade på soffan hemma och sov till halv två!! :-O man blir ju helt slut av medicinen. 

Vandrade åter igen i snöslask hem till My.. Har ätit mat, glass och godis hela dagen. Fuskat lite... mycket :D 
Jag är ganska korkad och disträ. Ingen större nyhet för er? 
En dag när jag skulle gå till bussen tog jag med mig skohornet. Det såg jag när jag skulle hoppa på bussen, jag har alltså gått och hållt i det hela vägen. Inte det lilla heller. Emefläng... Gör rättvisa för mitt namn

Nu blire bevvan och sängen. Godnatt gott folk!

01.59

Vaknade.. Kan inte somna om. En unge med röstkapacitet för 1000 börjar skrika, en hund börja skälla, det ska snackas och härjas så jävligt ... Skjut mig någon
Nej det är inte hallucinationer, det är grannar.
Bevvan avsnitten slut nu... Ge mig en serie! Ska köra in huve i väggen och försöka sova nu! Gå å lägg er... 

Kommentarer
Postat av: mask

how i met your mother!!!!!! perfa serien

2009-01-26 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0