Løs och ledig

Jag och Sarita har nyss varit ute och røkt.
Gøttans værre!
Ær så jævla less på dessa ø och æ!!
Solade innan jobbet, ganska behøvligt! Det gjorde jag igår med men yr som man ær glømde jag sætta på timern på sjælva solariumet så jag låg dær och efteråt tyckte jag att jag inte alls hade blivit något brunare. Det upptæckte jag idag då jag slog mitt kloka huve i væggen.
Hela næsta vecka ær fullskæckad to the max!
Tisdag åker jag hem till byn, hælsar på Tessa och kollar in deras nya hus!
Onsdag har jag och Jøns førutspått dåligt væder så då kør vi heldag i Valbo! Samt en rappe special ;)
Torsdag tænkte jag hælsa på i Sibbersbo och lite sånt dær som man lær ta tag i å gøra innan man glømmer bort det.
Fredag blire førhoppningsvis bra væder så då ære strandliggning som gæller med Jøns, och kvællen ska man infinna sig i Råbacka hos Sjøblom før en klassisk byfylla.
Lørdagen ska vi basta och ha poolparty oavsett væder!
Søndagen drar jag och Jønsa till sthlm och grønan før att bli 8 år igen :) Jag ska åka allt utom fritt fall. Det gør jag inte ens før pengar.
Insane står listad som #1!
Kommer lagomt hem till Gævle runt midnatt.
Ska høra av mig till Anna så jag kan komma dit å gosa med Robin och ta igen allt vi har missat under dessa fyra veckor.
Helgen den 21 bær det av till Sværdsjø! Fiska å æta kræftor :)
Puh, vilket heltidsjobb man har ;)
Den 1 september bær det av till Gbg før att umgås med syster och company!
Och sjælvklart gøra Liseberg, hælsa på bror, kaaaaanske en ToR på avenyn! ;)

Imorn blir det bowling, mat och rusbrus med jobbet! :)
Jobb lørdag kvæll och søndag dag.
Hem å styra upp Staketgatan!

Livet leker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0