Härligt Sickan!

Här ligger jag i sängen med en fin skallebank. En sån som man inte ens kan sova för.
Härom morgonen ramlade jag ur sängen. Mamma har satt ihop två 90sängar och jag ligger alltid i mitten. Fan va ont jag fick, och ett ett panikartat uppvaknande.
Igår kväll kom Smilla hem. Hon har varit ute å friat några dagar, sen kommer hon hem å göder å sover.
Självklart skulle hon sova på mig i mitt ansikte. Gled sakta ner på sängen men hon toksnarka ju. Sprang med småtassarna i sömnen, gud så sött det var. När klockan var 01.49 väckte hon mig för då skulle hon självklart ha mat.
Peta mig i ansiktet med tassen och slickade mig i näsan. Då vare bara att raggla ut i köket för att tillfredställa den lilla damen.
Lätt! Hon är ju min älskling, mitt allt!
Idag blev det en visit till Valbo med Rolle, Malin och Johnny. Media Markt, Djurmagasinet (där jag praktiskt taget flydde ur butiken för expediten vela visa mig dom nyinkomna pipleksakerna) 1 av 5 toasters.
Sprang igenom Ikea utan resultat.
Tuggandes på bilinredningen åkte vi till Storvik för att köpa med oss pizza.
Sen blev det film på Linvägen 3. The strangers, igen för 3 gången. Sjukt psykad film.
Idol, några koppar varm choklad (har gått från dödssjuk-snorig-ganska frisk-SJUK igen) Ihärdig bacon feber!
Imorn ska jag träffa Jöns och vi ska mysa å kolla Idol :)
Lördag ska jag på taklagsfest i Svärdsjö!
Söndag, visning av lägenheten.
Hela nästa vecka ska jag fortsätta packa och köra hem alla möbler till mor och far.
Å nästa helg ändå sitter jag på tåget som tar mig till GÖTEBORG!
Ska få hyra ett rum av min släkting som bor på avenyn + väldigt nära mitt jobb!
Kan verkligen inte bli bättre...
Kommer det ett bakslag nu tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0