HIVE!

Vilken underbar lördag! finner inga ord :) 
Förljumm hos Jöns sen vidare till öltältet, efterfest till sex på morgonen. Insane!
På dagen firade vi Anna :) satt ute i partytältet, käkade och drack gott! Jag fick blanda bålen och smaka av. Det gjorde susen kan jag säga. Blev varje vatten där ett tag ;) väldigt trevligt var det iaf.
Har vart hemma i byn över helgen som sagt, jag och My åkte hem ikväll. Drack kaffe hos Maria och pratade om gårdagen! 
Idag har jag umgåtts med mamma och pappa, solat och plaskat i sjön med änderna. Like a barn på nytt! 
Mamma skulle ta årets dopp men ångra sig när hon var halvvägs ner i vattnet. Imorn ska jag till Lernia, undrar hur fan jag ska hitta dit? Mitt lokalsinne lär nog uppdateras med en gps snart. 

                    



Kommentarer
Postat av: maria

hive :)

2009-06-01 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0