FAN I FIBRAN

Arg, förbannad, irriterad MATT var ordet å andras vägnar. Gud pissar på mig! Inte lite... Hela kateterpåsen! What a feeling!
Men nu äre bra.. 

Anyway, tittade på Austronat´s wife nyligen, jag och P. 
Johnny Depp har aldrig varit hetare! Charlize Theron är inte så täskig hon heller... 
Förstå om man fick fjåsa lite med honom? 

Idag vaknade jag två, kilade ner till Maria och My, direkt hemkomna från luvan ;p Åkte och käkade på Spicy house sen blev de kaffe, godis, röka, och spaning från Marias balkong på hunkar. 
Imorn (idag) blir det en vända på stan och sen söla i Hemlingby ;) 
Sista natten för mig nu, sen lediiiiig! :D 
På tisdag ska jag fika med Klein å Anna! Long time...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0