De går bra nu!

Idag var jag och Apan till arbetsförmedlingen, jag skulle på "jobbgaranti" möte och hon skulle skriva in sig. Det gick en kvart för henne och mitt tog en dryyg timme, kissnödig som fan på slutet, när man packar ihop sina grejer och handläggarna frågar ytterligare en gång "några fler frågor innan vi avslutar?" 
en tjej räcker upp handen " aamen vadååå, jag fattar inte" 
ARRRRH!!!
10 minuter senare "Jaa, inga konstigheter? då är vi nog klar för denna gång"
Blåst brud nr2 "öööhm, men asssååå om jag jobbaråå? får jag pengar dåråå?"
HERREGUD! lyssna! alla drog en djup suck. 
Malin och Rolle kom och hämta mig och storväskan. 
Åkte och köpte kött, sen hem och marinera! Rolle får till en sjukt god marinad, jag kunde inte hålla fingrarna i styr så jag var där å kladda.
Sen blev det två ynka folköl, en pizza, lite röka, å lite träning till brännbollen imorn. Då ska det grillas å drickas (?) not me.. öhrm..
OCH  SPELAS BRÄNNBOLL! :D lååånga bollar.
Nu ligger jag i sängen och småläser lite i se&hör, ganska värdelöst men ack så bra tdsfördriv.
Inatt skicka jag iväg ett sms i sömnen till BC. "Jag är på Stureplan å röker crack" FAIL...
Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0