Still pumping das cykel

Mitt inlägg från igår vill tydligen inte visa sig. Säkert för mycket snusk!
Vakande för en halvtimme sen, drömde att jag var på begravning som skulle kunna vara en student. Alla fick en varsin skylt där det stod födelsedatum och med en bild på sig själv. Sen skulle man krypa ut genom en lucka på golvet med skylten. Jag vart sist och kom inte igenom för min skylt hade dom gjort större än alla andras, hygglo!!
Så det var min begravning jag gick på. 
Nan´s song skulle ju passa bra Jöns, lyssnar på den nu.. Vi pratade igår om begravningar så det låg väl kvar i mitt undermedvetna!

Tänkte jag skulle hälsa på farmor men de fick jag inte för henne. Hon var sjuk... 
Efter fyra ska My hämta mig, blir en tripp till Solarieöarna (för en gångs skull) sen ska vi mata APAN!!!! :D 
Glo på intelligens befriade varelser, Den rätte för Rosing. Förstår fortfarande inte VARFÖR, dom borde bytt namn till Losers för Rosing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0