Somebody told me...

Vilken helg, tänkte jag skriva.. Den har ju inte ens börjat.. 
Hunnit med så mycket på så lite tid! I förrgår följde jag med Ellen å tatta sig ;) började klia i mina händer och så nagelbitandet.. Jag var nog mer nervös än henne!
Efter det åkte vi hem till Jöns och jag blev kvar där tills sen på kvällen, ååå hon e underbar! "Vilket ben saknas på Lennart?" " Vänster bak :( " 
" ;-( " HAHHAHA!!! Så vart det ju pizza såklart! Skulle aldrig kunna gå på en diet, fyfan vilket trökigt liv.. Skulle ja tycka.. Mitt liv är ju att se fram emot å äta.. Har tänkt på det.. Men ni som äter bra mat (påstå inte att det är gott) och rör på er.. Ni äger formtoppen på beachen! En annan ska lura i vassen i år igen, men det mår väl inte ni dåligt av? Nää inte jag heller=)

Igår vart det singstar, interpool, å jurassic! My´s mobil blev stulen.. Jävla asätare! säkert Persiska viken.. Fyfan vad jag stör mig på er!
Jag hatar brudar! .. nära.. synd.. Flög som en vante och drog som en avlöning.. Kickers äckel! Ni ser ut som polska horor, ni har alla en piercad kran, platina blondt hår, som hunnit växa ut en dec, sminkar er som Stevie Wonder kunde gjort bättre, BUFFALO skor, och skit skit nigga brytning fast ni är svensk men lider egentligen av afasi. Ni är ju unika! Dö ut

Nu ska ja äta frulle å kika på tv, jobbar 15-22 idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0