Numera bannlyst från Gävle taxi

Har haft en underbar helg! I fredags var vi hemma hos mig :) Min Håkke kom! Har inte setts sen Thailand! :( 
Fick en bucket! Hahah!!
Träffade Norling och company! Svinga en macka på Subway sen tog vi oss till söder där My bjöd på tequila.
Kom hem till mig, drack lite birr! klockan 05.00... dax å sova
jag ellen, pontan norling tröck ihop oss i min 120 säng! inget jag skulle vilja göra om :) dalis låg som en kung i soffan.. 
jag vaknade 10 å fick för mig att packa, kom iväg vid tolv.. fläppade på max och jag satt i trans och tuggade mina chili cheese.. 
kom hem till fielden, så vare bara att svira om igen.. gick till foppa på lite förljumm och sen vidare till Anna i backen ;) 
där spelade vi spel å lekte charader och drack häxdrycker! så jäävla roligt!! 
anyway, mamma väckte mig imorse å hade gjort våfflor.. sen fick jag skjuts hem! fucking a!
nu är ja trött på detta.. ska lägga mig å självdö igen

-Du belastar vårat schema!
-Förlåt, men jag vill bara ha en taxi
-OM DU DYKER UPP NÄR DU BESTÄLLT EN SÅ SKA DU SE ATT DET GÅR BRA! 

frääääääs, ursäkta mig ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA Dumma, dumma taxi!

2009-04-06 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0