Inga konstigheter!

Är  strålande sol idag!! Så underbaaart :D 
Vaknade först klockan åtta av att Anna hade skrivit sisådär 4 sms, då sken solen in i mina ögon och jag tänkte på att gå upp å sätta på kaffe. Men! somnade? Och vaknade elva, hmmf... Gick till farmor som hade gjort mat åt ett helt fotbollslag.
Sen vart det kaffe och glass. 
-Hallon sorbét, det tycker du väl om? 
-Jarå, de är väl gott.... 
Men farmor inte behöver du micra glassen? 
-JOOO den är så hård.
-Jaja... 
Den såg ju lite väl röd ut tänkte jag, lite isig fortfarande men det var bara att se glad ut. 
Tog några tuggor.. Smakade ganska sött å surt? 
-HAHAHA men Eeeemelie! Det är ju sylt!
Inte konstigt... "Ju mer kaffe man dricker desto mindre är risken att man blir dement" Så nu sätter jag på 10 koppar!
Hon är ju för rolig! 
Som vanligt kommer man hem med saker som hon vill att man ska ha. Man har inte suck... 

Nu blire kaffe å mys på ballen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0