Gösta mitt helvete!

Skänker dig en tanke... En hemlig beundrare... 
Nussså börjar småtimmarna dra iväg. 
En dagens: Skjutsade Apan till jobbet, Hämtade My vid tåget, Åkte till fielden och hämtade Tommy? Krister? Jocke? som gästspelade på Gammelstillavägen. 
Åkte tillbaka till Gefle och käkade på Asia House. My välte en stol och drog till sig några blickar. STÖR EJ! 
Hahahahha, åå guu va ja har skrattat idag, så ont i käften nu...
Klockan är 00.01 och jag är inte ens trött. Imorse var jag en relik, trodde jag skulle vaggas in utan problem men nu börjar man bli pigg igen. 
Kan inte slappna av när jag jobbar natt, även om man får sova eller inte. Not the same... Vet aldrig vad som kan hända....
Nu ska jag filosofera vidare ALL BY MY SEEEEEEELF! 
Vi snakkes



Byt inte kille, skaffa en till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0