Fibra fibra fiiiiibralicious!

Jag skulle till Karlstad på rockkonsert inatt. Jöns sa "Det tar fem timmar att åka" What! sist åkte jag ner på 2? "Nä men då flög du ju" 
What so ever, skulle ha med mig Jöns kompis som hade åkt hit för att kolla in Gävles tågstation.
På väg ner sa hon "Du vet att det är enkelriktat så jag hoppas du har packat?"
ÖÖHM, va? "Ja, när du väl kommit till Karlstad så finns det ingen återvändo" 
Sedan vaknade jag av besvikelse, vela ju så gärna se den där konserten...
Vaknade 14.05, deja vuuu!
Fick besök av Darling och Yra, alltid lika trevligt! :-) 
Har städat fortet också, tog ca 3 timmar. Hittar så mycket annat roligt att göra.
Ska jobba natt... Kaffe kaffe kaffe... :-)  
Imorn äre sista natten. Sen då?
Ska smida mina järn.... 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbar dröm! jag hade velat hört slutet på den :D Haha , kul att du drömmer om mig!

På fredag är de Kharma Kreuger, hoppas du är laddad!

2009-03-04 @ 22:10:03
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0