Ofrivillig træning Mary!

Men tvång ær ju bættre æn att vara frivillig. Jag ær inte den som ær uppe med Weiron i ottan och flåsar powerwalks utan två cigg i varje hand? NJET
Kænde på dom førsta dagarna hur mycket bættre kondis man fick, jag trodde jag skulle avlida vid førsta backen. Och tro mig, hær ær backarna høga och långa. Nu går jag på 30 minuter! Good work!
Før att driva lite tid kan jag berætta hur: Jag bor på ett berg, och jag går en skogsstig som ær brant utav bara helvete. Man får trippa ner før den och klættra upp før den (næstan) sen kommer en lååång nedførsbacke. En kort upp, plant, nedfør och en jævla lång uppfør. Detta till och från jobbet varje dag borde kanske ge något resultat. Førmodligen ingen Svetlana kropp.
Sån jævla vacker utsikt! Korten jag knæpper gør inte ens rættvisa!

Idag fyller min kæra Emelie år :) 20 unga ovetandes år.. Har hittat den perfekta presenten till henne. Hoppas jag har bra smak...lukt? ;D hihihiih, NYFIKEN VAAA?

Nu ska jag jobba vidare och få natten øverstøkad!
Snakkes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0