Kollo

Tittade nyss på Hajk.. Man blir påmind av den gamla goda tiden då man hade sommarlov och det var varmt och soligt hela sommaren, aldrig regn. Badade i Malmjärn varje dag. Inga bekymmer. 

Önskar att jag vore 15 igen! Moppe, nattbad i Åstjärn, rökte småpaket Marlboro för 20 spänn. 
Fyfan vad tragiskt när man tänker efter. Varför ska man bli så här tråkig med åren? Lär röra på mig... Jävla Gävle, så trötta människor.
Nu ligger jag i min gamla säng i mitt gamla flickrum hemma i kära Torsåker. De e en skön by, eller människorna i den! I like it a lot!
Klockan tickar på i vanlig ordning, kan inte sova!! Fattas en godnatt grogg tror ja.. Eller så är det kaffet som spökar.

Idag tog jag mig en tripp till Anna Stisse å världens sötaste Robin :-) Saknar dom redan!

På onsdag drar jag till Florö å håvar in lite kulor. Har datorn med mig så nå bloggsemester blir det förhoppningsvis inte. 
Om jag nu inte får någon annan hobby. 
Hoppas ni är med mig! :D 



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är med dig =)!!

2009-07-13 @ 20:35:14
URL: http://thisismeelivingmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0