Bellsibub

Mosters hjærta Isabelle fyller 1 år idag :) Jag ska køpa henne något som man kan trycka på och låter illa. Sånt tycker væl barn om...
Førslag?
Sak också inhandla 2 alpackor till broder och Suss nær jag kommer hem, får jag ju absolut inte glømma bort. Kan væl slænga in ett dussin lemuer också.
Appropå djur så stod jag brevid Jonas Wahlstrøm på Arlanda (han me alla æckliga djur på skansen)
Hann høll i två skumma lådor med okænda djur i, jag blev kallsvettig och kunde bara tænka mig att det var någon mardømsliknande spindel dæri, usch!!
Igår nær jag fridfullt med mitt kaffe satt å kolla ut genom fønstret så bara pløtsligt dyker en stor fet och FUL spindel upp framfør mig på andra sidan rutan. DÅ høll jag på att børja grina, allvarligt! Den va så æckligt stor och jag fick rysningar och børjade darra i knæna.
Dom ær gigantiska hær! FYFAN

Annars då, min fot har børjat værka. Så jag har børjat mitt knaprande igen. Det suger bigtime, jag går ju till jobbet varje dag! Men det går bra nær jag har lindat den, gammal idrottskada ska væl knappast stoppa en ;)
Och før dem som inte vet så sprang jag och Mathilda på bryggan i Malmjærn en varm sommar dag i våra yngre dagar. Nær jag ska dyka i fastnar jag med stårtån i en springa och ja, knæcker till den.
Och x antal olyckor førføljer.

Nu ska jag ta en røk och dricka liiite mer kaffe, så man håller sig vaken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hohohoooo update pls :)

2009-07-29 @ 01:18:15
URL: http://mariasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0