Yo my bitches!

Har jobbat 15.30-10.00... Kom nyss hem.
Försöker få tag på ANNA!!! Pick up ze phone, svarasvara! 

Tröttnade ganska snabbt på det och sitter nu istället i telefon med a-kassa och arbetsförmedligen. Väldigt trevliga människor, känner dom väldigt väl!
"Du har plats 33 i kön"

This night
Kom nyss hem från My, hon gjorde dumle kakor och jag smakade av. Drack kaffe as usual. 
Visade henne deaf girl, vissa vet säkert vad jag menar. Vågar inte länka det här, kan ses som stötande material, men hojta till så får du dig ett gott skratt ;) 
Våran homie Umeå Anders var med på Semestersvenskar ikväll, haha! Vi var där när dom spela in det men var väl inte vid våra sinnes fulla bruk så jag hoppas innerligt... 
 Jobbar kväll imorn, sen äntligen ledig! Party hos mig på fredag och sauna hos Eilay på lördag.. Olutta ja koivu!!
Min darling apan är återfunnen, hemma och är sjuk stackarn! Hon får krya på sig nu... Ska mata henne med Gainomax, malaria i bananen hon åt. 
Ringde igen till min hyresvärd, FORTFARANDE 15 grader här. Varit så i fyra veckor nu. En pina att gå upp varje morgon och frysa ihjäl. Då får man dansa sig varm... Och springa till jobbet eftersom jag missar bussen pga. dansen. Vilket resulterar i att jag jag blir svettig så att jag skulle kunna alstra värme till ett mindre samhälle i Medelpad. Touché! 

Snart fyller jag år och jag önskar mig: 
En Taunus eller Audi R8 (vilket som) 
Skalarer
Motocross (kawa, eller om du målar en grön, gör dig inte besväret annars)
Väghyvel

Listan kan bli lång så jag avslutar där... To be continued

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får din jävla r8a när ja fått min tt.. BITCH ;)

2009-01-29 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0