Kreativ som fan

Tänkte återuppta min gamla dagbok eller som My kallar det så fint "databok" :) Men jag har varken ett intressant eller lärorokt liv så det är upp till vem som nu läser denna att bestämma. I know you miss me!
Slutade med denna i Norge för att.... Jag hade ju mycket annat bättre för mig. 

Tar en dagens: 
Åkte till Valbo, elgiganten för att lämna in min mobil på lagning. Ljudet funkar inte och jag kan inte längre ha sämre anledningar för att sova över. 
Malin var frivillig att följa med på äventyr. 
Lämnade in min stövlar som jag har slitit sönder dragkedjan på. Vart ju inte så supersnyggt när pappa (hjälpsam som han är) satt dit blåa Gävle byggteam snoddar. 
Sen våldgästade vi syster Linda och drack kaffe. 
Efter det vart det pizza hos Rolle.

Duktig som man är försöker jag sluta röka, det går bättre än vad jag trodde ;D cred!
Ska skaffa mig samma belöningssystem som Boel med fina klisterstjärnor som får pryda min almenacka. 

Smilla sitter här och vässar tänderna på min skärm. Hon är helt utslagen efter att ha gått bananas i en blomma, ligger blad/jord/lecakulor över hela golvet men jag orkar inte ta reda på det ikväll, IGEN.. 
Inväntar mina negrer till föräldrar som har varit på Grancan i en vecka. Inte ett dugg avis!
Vill samtidigt skänka en tanke till Rickard som nu befinner sig på Kho samui.. Skepp lastat med buckets tack...
Tänkte jag skulle ha en myskväll ikväll, men den vet jag inte vart tog vägen. Alldeles för rastlös för att kunna slappna av i ett bad.. Kom på att vi inte hade badkar. Ligger på golvet instead... Och allt det där som hör till. 
Så då hamnar man här och gör inte ett jota nytta. Bara myser... 
Nu ska jag sluta tugga och stifta lite cocilana, hallucinera vidare.. Kryp i kassen!
Roligt att se er igen! 
Pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0