"Vilka fina blå ögon du har" .. Jag bara " Öhm, de är bruna linser"

Idag har jag jobbat 15-22, gick till jobbet. Tar en halvtimme för er som vill veta och har planerat att gå till Sätra från mig. 
Åt jättegod mat, hör och häpna! Han sa jag gjorde. Det godaste jag någonsin ätit faktist! Äkta bakfylle craving! FISK!
Tittat på hockey och tagit det lugnt.
Har väl inte så mycket att tillägga förutom att det är FREDAG ;) 00.03 lyder klockan.
Imorn ska jag upp tidigt för att hinna med alla bestyr! 
Nu ska det skvallras på msn med Jens, things you never wish you knew. 

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1443265/get-misstankt-for-vapnat-ran

Kommentarer
Postat av: Gösta

Tycker rubriken har för kort radavstånd. Det blir smisk på skinkan

Tack för mej

2009-02-24 @ 16:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0