Sluta tjata

Bra minne men kort...
I torsdags? åkte jag hem till byn och umgicks med Krister och Stalin... Roligt som alltid=)
Fick tillbaka min telefon i fredags!! Samma nummer som förr, så skicka sms och berätta vem du är! Har knappt några nummer på den... Man borde Basota den..
Senare på kvällskvisten kom Jöns in och vi drack lite mycket vin, tog bussen till sandviken och hamna på Tonys? Lilja & Thysell spelade och patriot som man är lär man väl be there and do that!
Fick så otroligt ont i huvet sen (fantomsmärta?) så Emelie satte sig på bussen hem halv två.
En annan Emelie försov sig tydligen till jobbet? :P
Jag var fortfarande full när jag gick till jobbet 15 dagen efter.
Jobbat från igår 8-8 så jag kom i princip nyss hem. Vet inte hur jag ska jobba idag men jobba ska jag. Min chef är mer yr än vad jag är. Hoppas inte på vaken natt... Kommer inte kunna sova middag...
Helgen tror jag att jag kommer befinna mig i Fielden. Mys med Jöns på fredag! :D

Är ganska lyhört här, hör allting.. Har sina nackdelar ibland. Grannens unge.. Tvivlar på att det är en människa! Låter som en blanding mellan Stitch, en arg katt och Chuckys unge.

 :-O 

Kommentarer
Postat av: Gösta

Undrar om Tonys är Tonys Pizzeria & Kebab?

Tack för mej

2009-02-24 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0