Party like the A-lag

Som sagt.. Helgens bravader... Ordnar lite städade bilder instead. Säger mer än tusen ord sägs det.
Idag har jag varit på ansiktsbehandling, lite ont gör de, känns som dom möblerar om hela ansiktet.. Men vill man va fin... 
Hann luncha med Emelie före, inte mig själv utan Jöns ;) Kikade in till henne på INTERSPORT där HON JOBBAR i SANDVIKEN. Nog med smygreklam ;p 
Sen kom jag hem och gick till Mysan och drack kaffe, sen gick vi hem till mig och mös med te och rostat, foodfaces som vi är ;)
Mucho att se fram emot: 
6/2 Jag fyller år ;) 
7/2 Krippan spelar på bodegan
13/2 L&T 
26/2 Backyard babies
28/2 JAMMET!! 
frågan är ju om jag ens hinner jobba? 


blaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0