Mitt CV

Skickade jag till min handläggare imorse i all hast. Knåpade ihop det efter många om och men... 
Fick till svar "Ditt CV ser galant ut, lycka till i ditt jobbsökande" Sitter här med ett colgate smile och är väldigt stolt över mig själv. Hur peppad blir man inte då... Drog ihop ett personligt brev och slängde iväg några mejl till olika företag.
Grymt fett med para som farmor säger...
Nu ska jag slänga ihop lite käk, för att sen ta en tupplur inför den kommande 22-08. 
Åker direkt till fielden när jag slutat. Ska på HC kl 13 och kolla lungkapaciteten :P
Sen blire mys me Jöns och en våldgästning hos Tessa!
Gick upp halv åtta imorse för att ringa referenser också... Och tvättat har jag hunnit med!
Anna och vilddjuret kom förbi tidigare på en kaffetår, alltid lika trevligt!

Det går fort i hockey men snabbare i bob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0