Go cheeta get banana!

Somnade fyra inatt!! :-O  gick upp halv åtta.. åtta.. halv nio!
Sen vare bara att knata iväg till jobbet. Behöver ju inte dansa mig varm nåmer, för jag har fått värmen tillbaka. Någon idiot (typ jag) som dragit bort tätningslisten till balkongdörren. Var ju inte alls nå fel på elementen...

Apan kom och hämtade mig när jag slutade och då for vi till expert och köpte en ny telefon till henne. Dom har en tendens att brytas av, tappas i ölglas och bli stulna...
Käkade tacos och färgade hår! Och två kannor kaffe på de ;)
Jobbar kväll imorn och på torsdag! Sen åker jag hem till fielden för att fira min födelsedag heela helgen. Med skoter, korvgrillning, pimpling, kask och krippan på bodegan!


Daniel:

Jag drömde att jag åkte till torsåker å du bjöd på tårta. Den kändes jävligt verkligt..

Daniel

Sån där god med grädde och vaniljkräm

Daniel

sen visade du dina tuttar och dansade lambada

Kim & Micke! Ni har en stor plats i mitt hjärta och det finns få killar som ni! 

Lite fulare och lite sämre

Puss!


Kommentarer
Postat av: Gösta

Jag drömde att du var en tårta, med lite vaniljkräm mellan skinkorna.

Tack för mej

2009-02-24 @ 16:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0