Fuck me like i am Al-qaida

Satan i gatan vilken rolig helg!
Fredagen kom Elin och Boel å hämtade mig. Vart Max och depå stopp i Valbo för att inhandla lite birr!
Efter lite gitarrklink och jag har aldrig fick det bli en fjortisfylla på grinladan med tillhörande karaoke! Sinnessjukt roligt! Och hemskt mycket shots så jag somnade på bardisken... End of story!
Lördagen var lite seeeeeeg i början men det ordna ju upp sig efter några djupa andetag.
Firade med mina underbara vänner och hade så fruktansvärt roligt!! TACK!! :-D 
Söndagen var väldigt lugn... Hämtade pizza på gästis så möts man av "tjaaa din jävla svennehora" och jag vart helt ställd! Sen började han asgarva och sa att jag jag har lika hård chargong när jag är full så det var underlättande, haha!
Vart till HC och tjaffsat.. Skottpengar på er!

Konstigt att jag har ont i kroppen förseten? Detta har jag bara fått återberättat.. Jag däckade i fotändan (som vanligt)  Micke skulle tydligen vara snäll och lyfta upp mig från denna fosterställning men tappa balansen bakåt och for framåt å sula mig ruuäättt in i väggen "aaaaajjj" sen hade ja somnat om. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0