Välkommen hem

TACK FÖR DE!

Sitter hemma i fielden hos mor och far. Inviger mammas nya McBook, good shit!
Igår träffade jag mina honeys, jag fick min kikling i kokosmjöök på österns, gott vare! Åkte hem till My, våldtog hennes garderob, köpte godis och tittade på Cinderella story. Jag tycker inte om Hillary Duff, hon spelar alltid offer. Dåligt självömk.
Usch... VILKET VÄRLDSPROBLEM

Mamma kom imorse och väckte mig, hade självklart sovit över. Men drog på mig en klänning som fastnade i trosorna och traskade glatt ut till bilen. 
Träffat Tessa och Malle idag, sen drog jag till Elin å drack mer kaffe.
Nu sitter jag här å väntar på mamma. Ska dra ut henne på en promenad!
Sov ingenting på söndagsnatten utan var vaken i ett helt dygn. Tog färjan till Florö, somnade på planet (dreglandes och pratandes i sömnen) Alla skrattade... Jag tyckte det mest var pinsamt. 
Kom till Gardemoen, sprang av planet. Ut och röka det första jag gjorde, köpte mig kaffe. 
Satt vid gaten, rödspräng och trötta ögon. Såg förjävlig ut, som jag skjutit herion i sju år.
Somnade på planet till Arlanda. Dregla lite. Vaknade. 
Sen tåget hem hamna jag i första klass (bara RÅKADE göra det) Är ju inte jag som betalar endå :)
Well well... 
Nu ska jag dra Smilla i svansen.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0