Fan va han væsnas!

Antingen håller den demente (no shit) gubben ovanfør på med druvtrampning eller så dansar han lambada med sængen. Fan sysslar han med?
Bara dønar i taket!
Hade jag haft en kvast hade jag kunnat dunka lite.
Eller gøra som fågel-Ingvar...
Klockan har passerat 02.30 och jag har fått røka lite.
5 minuter kl 05.00 igen...
Tacka vetja datorer! Vad skulle jag gjort om det inte fanns en dator hær?
1. Læsa en bok? Det kan jag inte, har læst ut 4 bøcker redan.. Det gjorde jag førsta dagarna då jag varken hade tv eller internet! Socialt sjælvmord. Værsta survivorn!
2. Titta nær tapeterna krullar sig? Det går inte heller, det ær væv och målat.
3. Rækna ut genomsnittstiden på soluppgången.
4. Dricka kaffe? En kanna tar ju slut ganska fort.
5. Skriva listor på saker man kan gøra.
6. Rækna andetag?

Tack Lucifer før att du dømde våra sjælar till Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0