!!

Dryg ja ær, jag hade ju inte alls skrivit klart. Børjar redan mista fokusen..
Førsøker knappa så tyst jag bara kan på tangenterna så han inte vaknar.
Egentligen skulle jag inte skriva alls men hur kul ær det då?
Jag saknar min garderob så innerligt! Mina klæder!! Det ær inte så kul med det snåla utvalet outfits jag har med.
Men jag har køpt en adidas jacka och en klænning hær.
På onsdag nær jag kommer hem ska jag dra med Jønsa till Valbo... Efter det ska vi køra en rappe like good old times ;)
Och måndagen har jag planerat in i minsta detalj:
05.10 går båten hærifrån Måløy till Florø
06.35 ær jag i Florø
07.00 går planet till Gardemoen
Sen har jag tid att handla ihjæl mig på tax-freen!!!!!! typ parfym och zippizippi :)
Kommer till Arlanda runt 12 och 13 går tåget hem till Gefle.
Då møter Mary upp mig på station!!!
Sen blire mys och frossa kyckling i kokosmjølk me grøn chili på pærlan med Mary My å Anna :D SAKNAT!!
På tisdag kommer min kæra mor och hæmtar hem mig till byn!
Den 14 blir de byfylla i Råbacka!
Jag ælskar att længta till saker!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0