Borta med vinden

Dålig uppdatering på sistonde. 
Har varit fullbokad hela veckan. I torsdags drog jag och Jöns till sthlm och gjorde grönan! 
Mycket trevligt! Jag åkte FRITT FALL, TWICE! Efter Insane kände jag mig något härdad.
Sjukt kul hade vi iaf=)
Vi gick spökhuset, och jag var helt övertygad om att det inte var riktiga människor som var utklädda. 
Jöns höll på att skita på sig och ja ba "nej nej, det finns inga riktiga här, så äre bara på gasten" 
Sen dyker de fram ett otäckt monster, Jönsson skriker och jag skriker i vild panik och kutar rätt in i väggen. 
"Oh, my god Miss! Are you ok??!!" Hahahahahhaha!!! 
Jag har aldrig blivit så skrämd och så fick jag ont i näsan. Ba dönar rätt in i väggen me kranen före!
Tog ett depå stopp i Uppsala efter lite om och men.. Så lite äventyr vart det allt ;) Anlände i Hofors 00.45.. 
Helgen har bestått av festligheter i Råbacka och Hofors! 
Kort kommer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0