Wa wa wi wa!!

Do you have the time to listen to me whine?
Va ska man säga?
Är ju inte jätteduktig på att uppdatera varje dag, men nu gör jag en Senaste nytt!!=)
Som sagt, Älvkarleby by night. Där slutade vi.
Fredagen jobbade jag kväll, vart mobbad som vanligt. "Du kommer aldrig träffa någon invalid som e lika cool som jag, tönt" Hahah =) he´s störd!
Lördag morgon gick jag till My, hon skulle bjussa på kaffe kl 10.30
"Vill u ha en öl istället?" 
Inte den som spottar i glaset jag heller... Kl. 17.00 å några öl senare och ett besök på systemet var det bara att gå hem å fresha! Fick en snabbvisit av Eilay, alltid lika trevligt. Hoppas hon tycker det också, jag var ju lite susig i ögonen. 
Kvällen spenderades hos My! Sen vart det Häng lös, sten sax påse, och efterfest med bakistabletter och öl. Fucking A! 

Imorn ska jag jobba 8-12, skönt!! Han fyller år och jag funderar på vad jag ska hitta på? 
My fyller också år imöra =) Hon ska ha saft å tårtkalas imorn kväll! Cozy...
Fan vad alla fyller år nu.
Boel blir en gammal mossgädda på torsdag, hela 23 år! Hm
Förde över mina 34 kr från mitt "sparkonto". Då kan jag ju ta ut en hunka iaf... Tillgängligt saldo: 1,74 kr
Fiven på den... Skall slösas på torsdag ;)

Lördag är det groggafton i byn, tårta kubb å snaps! På wallbyvägen, välkomn
Nu ska ja kolla på Superstar, skönaste filmen ever!
Jetski jetski jetski!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, nu har du liiiite mer att röra dig me;P

2009-04-22 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0