Ordning å reda lådvin på fredag

Idag vart det en roadtrip till Ockelbo! Nog för att Torsåker har stannat i utvecklingen men...
Traska in på systemet där, väldigt bra service! Litet och gemytligt lär ja säga! 
En låda Staros vart det för min del. 
Tog en öl i solen när vi kom hem till My! Vart man bra suggen på en till. Duktig sådär när man säger ifrån va ;)
Sen vart det tacos på Buddy´s, knulla i mun! cheeeeeze

Sen knatade jag hem till Staketgatan och besökte min kära granne ;) pratade och drack kaffe, alltid lika trevligt!
Lite tvättat fick man också. 
Nu ligger jag i sängen och känner hur ögonen strejkar.
Nu känner jag verkligen inte att jag har något mer att tillägga... Hur fan skriver jag på för sätt? Inget hänger ihop...
Imorn blire ÖL, GRILL, CHILL & PILL! Fasen så najsen!
Vi hörs ses och syns... 
FRED UT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0