Faan va fiint!

Ja, vad har jag haft för mig?
I torsdags kom My med lite vin, plus att jag hade cider och öl... Bad! Mös på balkongen och glassa i solnedgången.
Fick besök senare på kvällen, trevligt trevligt!
Blev lite susig i ögonen och kom inte i säng förns ett! 
Vaknar av att det är fredag! :D knäpper första cidern påväg ner till bussen. 
Träffade mycke roliga människor, som man alltid gör. Jääävligt roligt! 
Full kareta hela kvällen, tyvärr var inte Håkan där :´(han seglade runt på Stureplan å raggade nummer.
Däremot var robinson-Robban där, inte så stekig. Snubben trodde han va cooool.
Lördagen... Buffe, taxfree (numera 2 limpor rikare, snuskigt många Gin fattigare)
Är ju lite segt att komma igång dagen efter, man kan dricka hur mycket som helst utan att man märker nån skillnad.
Mintu, allsång på PRO bussen, koskenkorva och malle light... FAN VA NICE! 
Klockan 19 kom vi till gävle, dyyngrauka.. Segla hem till mig å levde rövare. Hade ångest imorse när jag vaknade, det enda som väntade var skamgången hem till ett slagfält, som tur hade jag My med mig och spritångorna lämnade våra kroppar som Korsnäs.
Förrgårdagens smink och kläder, kan vi snacka disco!
Summering: Trasiga jeans, bortappade kläder FAN, nya sippor, grannsämja (slog oss in i en hytt med karlar och påstod att vi bodde där, vilket vi trodde. "Nämen va folk det var här då?!" 
Inte ens en Bakis tablett kan hjälpa mig ur detta trans, det gjorde det inte inatt heller. SCHEIZE va jag har mått dåligt. 
Skulle gärna kunna göra detta varje dag i resten av mitt liv! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0