Who´s Zed?

Som vanligt har John Blund gett upp hoppet om en...
Inatt sova jag någorlunda bra, utan hund å barn.
Hittade en gammal presentation av mig själv från mina unga högstadie år.

"har precis börjat röka, kröka, slicka, föröka..

försöker ihärdigt att få eget rum, lill-brorsan börjar bli så pass stor att han får stånd när jag byter om..

smygröker i morsans garderob, smygdricker i farsans arbetsrum, smygknullar i lill-brorsans säng, smygonanerar med lill-syrrans kalle k docka, smygskiter i kattens kattlåda, smygäter osten i råttfällan, smygläser i grannens porrkollektion, smygtittar på mitt underliv i spegeln i hallen, smyggnuggar fötterna på grannens grill innan han har grillfest osv..

brukar knäppa kort på mina skinkor och lämna i brevlådan åt brevbäraren mot att han slänger all post som kommer från socialkontoret.

har en egen hemsida som handlar om lösbröst, fotsvett, otvättade ollon och mammas otrohetsaffär med krister sjögren och bert karlsson..

snusar ettan bak, general fram och LD från sidan..

röker marlboro, rider camel, älskar prince (purple rain i mitt hjärta)..

dricker öl, får orgasm, är ihop med en white russian, har sex on the beach.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0