Vad är väl en bal på slottet...

Vaknade 15.30 av åskan, mysigt! Älskar åska, regn och strömavbrott. Ringde My, hoppade in i duschen, svirade om och gjorde mig lite käk. 
Krister kom också förbi på kaffe, long time no seen. Blir väl så när man skaffar fruntimmer, rustar hus och har vinkvällar, fast man hatar vin. 
My och Maria bestämde sig för en spontanfylla halv åtta. Drog hem till My och jag fick äran att blanda groggarna, vattnades som fan i munnen ;) Men har man ansvar så har man!
Skjutsade dom till någon fest och jag drog till jobbet. 
Här händer det inte så mycket. Vi har spelat spel, lyssnat på musik, rökt och druckit kaffe. Dem två sistnämda fick jag göra själv.
Nu har vi kollat på Fredagen den 13 del.. Inte så skrämmande.
Pratade med mina brudar nyss, skulle ju på luva dom ;) Tråkigt värre... :P 
Nu ska ja ta mig en kopp och en lite rööök.
Sov gott sweethearts, imorn äre nya tag och sista natten! YEYE! Dröm balla drömmmmmmar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Freda freda freda ;)

2009-05-24 @ 21:39:23
URL: http://mariasjoblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0