Ska blogga skiten ur mig!

Jobbar 16-22 idag, är hos M. Jag har så roliga arbetskamrater så det är inte sant! Dom vart så glad när jag kom idag.
Sjöng på kurdiska "snacka jallajalla din jävla svenne!!" hets!
En av dom brukar stå i korvkisoken vid heartbreak. När man har vägarna förbi lovar jag att komma efteråt å käka korv. Kommer inte så långt...

Anyway anyhow, somnade äl ganska sent inatt som vanligt, upp 8.30. Fick ett sms av Erika att hon var magsjuk! Stackarn..
Så jag och Maria drog på oss löparskorna och kollade varendra salong med drop in.
Pop Corner hade tid för oss båda! Fick fixade barr till slut, mycket nöjd! Där blir det fler besök.
Sen vart det lite ärenden på stan och inhandlade presenter till min mycket gamla vän ANNA KARLBERG ;) som ska agera festvärdinna på lördag! 25 bast ba!
Min kära mor förde över en slant till mig igår. En lön på tio hunkor klarar man sig inte långt med... Så nu är allt klarrt och betalt!

Om någon är vårdpersonal som vill håva in lite kulor i Norge så åk absolut inte med HELSENOR! Igår ringde jag för att bekräfta flyget och människan säger att dom inte ens fått kontrakt med stället jag skulle varit på!
Senast för två veckor sedan pratade jag med dom om jag skulle boka flygbiljetter "Jaa gööör de du"
TUR SOM FAN att jag inte hade gjort det. Dom tänker inte på att kontakta mig kanske? "joo vi ringde och mejlade men vi fick inte tag på dig" MY ASS! Ingen jävel som ringt mig heller.. Då blev ja riktig arg! "SÄLJ DIG" och la på luren.
Sökte mig till ett annat bemanningsföretag igår och fick jobbet idag, ovanför Bergen någonstans i skärgården.
Gick bra fort eftersom jag redan har erfarenhet av hemrespirator och tracheostomier. IS NICE!
Så den 15 juli-10 augusti blir jag borta. Vi pratade lön och så idag, var jag har hemma och hur mycket jag kunde tänkas få där.
Klagar absolut inte ;D
Nu har jaggjort mig väl förtjänt av en rök och lite påtår!
Stay in school!



Kommentarer
Postat av: Mariiiiiia

Bra att du bloggar!

jag är så kass att blogga nu förtiiiiiiiiiiin... ;P

2009-05-28 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0