Klockan är only the child

SÄLLAN!
Jag önskar att jag kunde känna så här "Jag är trött, nu ska jag sova"
Istället känner jag "Jag är trött, ska göra allt för att hålla mig vaken" 
Avundas folk som kan sova när dom vill! Vilket problem.. När jag väl ligger, det är mörkt, grannarna fjåsar så ligger jag och löser världsproblem i tre timmar. 
Imorn ska jag jobba 8-12, har lagt mobilen i köket så jag kan ta mig upp när den ringer. 
När jag väl somnar vaknar jag lite då och då för att se hur mycket klockan är i min iver om att få gå upp. Bara vissa dagar... 
Oftast vill jag försäkra mig om att snoozen fungerar som den ska och då ligger jag och drar mig i fem timmar till.
Varför är det så här?
Kan någon vara vänlig och komma hit och klubba ner mig? 

Idag har jag lekt med Apan och Yra, vi lagade mat, drack kaffe och rökte to the max! 
Sedan kom Maria och hämtade mig, skulle egentligen möta henne vid mållinjen me shotsen på Vårruset men lära istället sitta i telefon och diskutera flygmöjligheter med +47 nummer. 
Sedan hatar jag om man väntar på något (mejl, sms) plingar till i luren och det är INTE den man väntat på, får jag stor lust att kuta ut i skogen, tälja en pinne å trycka in den i huvudet på personen. 
Känner ni igen er
Ta inte det så personligt mina vänner, MEN just nu i min sits så skulle ni nog förstå :P

Sov gott mina silkesapor! I´m gonna give it a try! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0