humanism existensialism och behaviorism.

Idag vaknade man 12. Satte på lite kaffe och inväntade Maria
Två sms och två samtal senare kl 14.00 svarade hon :P
Gick ner på mer kaffe och tog åt mig lite läxor. Hur kul som helst, men ack så svårt. Samma kurser som jag läst men jag tror mina hjärnceller ligger och skrotar någon annanstans efter dessa tre år. 
Gick en sväng på stan, kollade in snygga byggarbetare. 
Lagade lite mat ala thai (nudlar) mer kaffe och mer röka!
Vid elva tiden blev vi suggen på godis och chips så vi jogga till Gdg. Kollade på film, fröken sverige och coyote ugly... 

nu ska maria lämna mig för hon har sällskap inatt ;) den jäveln... 
GONATTSIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0