yO MY bisnatchez

http://www.youtube.com/watch?v=N7zJlY-XKio 

jävla äckelsnö!! 

Inatt gjorde Karla mig sällskap! Mysigt! Hon kilade nyss iväg till jobbet.. 
Jag ska jobba 15-22, we´re gonna have soo much fun!

My kom hem från Florida igår, nysolade neger. Jag såg ut som ett vitt lakan brevid henne. Hmf, kanske skule ta ett besök på Solarieöarna? Nej, it´s not gonna happen!
Fick skit hawta Mimmi Pigg pyamas-shorts ;) sitter som stulet vettu!

Imorn ska jag följa med Ellen när hon ska gadda sig! Kanske man får lite inspiration själv? Men det fick jag också igår... 
Sen blire lek å smek med Jöns! (Du är satsen din mamma borde svalt) 
Nu blire lite kaffe kaffe kask å en cirre!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha du är för go du mitt pärlemoblänk! haha satsen din mamma borde svalt ^^

2009-03-13 @ 16:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0