Morr spott och fräs

 Men se så söt man kan vara, lilla Yra! Skenet bedrar...
Hon arslade på min jacka "äre pizza som luktar?" fick matchande fina bruna kontraster så den ligger i tvätten nu... Men I dont hate on her för det!

Har spenaderat senaste veckan hemma hos päronen, i brist på kärlek, mat... pengar... 

Vaknade på söndagen när hela familia skulle titta på Vasaloppet.. I bäddsoffan där jag sov! Mamma pappa och tre ungar... Och på det kom syster, David och farmor. De skulle ätas och det skulle fikas...
Höll hårt i huvet och ömkade mig, med tanke på hur dåligt jag mådde så borde jag haft jävligt roligt på lördagen! :-D en rerun please! Åååå vad roligt

 
Håller på att tvätta, dörren längst bort ligger tvättstugan. Som om inte jag är extremt paranoid då? Nu kommer dom bakom mig, hugger mig i ryggen och lämnar mig för att dö, OCH TAR MIN JÄVLA TVÄTTTID! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0